sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Viiminen etappi ennen Meksikoo

Tsaukki! Täällä sitä ollaan, Frankfurtissa. Vihdoin tuli se päivä, jota on vähintään kolme vuotta
odotettu. Mut uskokaa tai älkää, olo on erittäin hämmentävä, kun yöllä ei saanut nukuttua ollenkaa. Pyöri vaan sängyssä ja pyöri asioita päässä. Äsken vielä makas omassa turvallisessa sängyssä,
samojen tuttujen perheenjäsenten ympäröimänä. Pian sitä ollaan toisella puolella maapalloo, ja
ainoota tuttua on 46 kg tavarat matkalaukussa. Vaikka kone nousi jo ilmaan, niin ei sitä vieläkään ymmärrä että tarkotuksena olis olla vuosi pois kotoo.

Tällä hetkellä ollaan toista tuntia täällä kentällä ja edessä vielä muutama. Sitten onkin
edessä vajaa 12 h lento Mexico Cityyn, missä meillä on ensin kolmen päivän maaohjelma
tällä meidän vaihtariporukalla ja sitten lähdetään perheisiin. Odotan innolla! Melkeimpä
vielä enemmän odotan sitä, kun mun hostperhe on luvannut tulla moikkaamaan mua
lentokentälle kun laskeudutaan,  hihii! Oon kuulemma julkkis jo sielä päin, kun sukulaiset,
koulu ja kortteli odottaa mun tapaamista. Kuulostaa niin ihanalta, oon niin onnellinen!

Sara & Helsinki-Vantaa lentokenttä

On jotenkin niin helpottunut olo, kun nyt tää päivä vihdoin koitti. Kaikki hyvästit on tehty,
pakkauksesta selvitty (joka ei ollut todellakaan helppo homma), paperit hoidettu, nyt voi
vaan alkaa nauttiin täysillä tästä! Ehkä tän pian jo tajuais, että mitä tapahtuuu!

Tässä pikaset postaukset täältä päin maailmaa.
Kuuluillaan sit Meksiksota!
Rakkaudella onnellinen
Emppu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti