maanantai 4. maaliskuuta 2013

and here we go

Heips! Täällä sitä ollaan, Menolipussa. Lueskelet siis parhaillaan blogia, jossa tuun
kertoon mun vaihtarivuodesta Meksikossa. Täällä kirjottelee viikon päästä 17-vuotias
naisenalku nimeltään Emilia. Oon tässä tehnyt salapoliisityötä ja yrittänyt bongailla muista
vaihtariblogeista, miten voisi fiksunoloisesti aloittaa kirjoittelun, mutta tyylejä löytyy yhtä
monta kuin blogeja. Joten tässä sitä ollaan, peukalo keskellä kämmentä. Oujee!


Lyhyesti voisin kertoa itsestäni eli opiskelen lukion ekalla luokalla Tampereen 
Yhteiskoulun Lukiossa. Harrastuksiin kuuluu teatteri ja kuntosalilla käyminen. 
Oon kirjottanu mun ystävän kanssa ahkerammin ja vähemmän ahkerammin blogia
mut nyt tuli aika lähteä omille poluille ja pistää pystyyn pitkään mun haaveena 
ollut vaihtariblogi (ihan kun niitä ei oliskaan vielä tarpeeksi). Täältä voi sitten perhe, 
kaverit, sukulaiset ja mikseipä muutkin kiinnostuneet seurailla, mitenkä täällä Suomessa 
selvitään kaiken alkuhäsellyksen kanssa ja sitten mitenkä se elämä toisella puolella maapalloo lähtee rullailee!


Toistaiseksi en mun vaihdosta tiedä enempään kuin, että kohdemaa on Meksiko ja
lentokone nousee Suomen maaperältä 21.7 kyydissään 12 yli-innokasta maailmanmatkaajaa!
Innolla odotan lisäinformaatiota, kuten kaupunkia, perheitä (niitä tulee oleen n. 3, koska
Rotary,  parhautta!), tulevaa koulua ja kaikkea mahdollista! Voi sitä Googlauksen määrää
sitten.. Mutta tässä tällaista näin alkuunsa, päivittelen tänne heti lisäinfoa, kun sellaista joskus ilmaantuu!

Jauskis,
Emppu

3 kommenttia:

  1. Jeeeiiij!! Löysin sut bloglovinista! Hihii. :D Nyt voin ilolla sua seurailla. ^^

    VastaaPoista
  2. sulle ois haaste mun blogissa! :)
    http://america-asmydestination.blogspot.fi/

    VastaaPoista